ADD ME AT FS AND YM OK AND HERE MY EMEL

Friday, April 10, 2009

(0:39)-(11/4/09)--somting happen

erm samting happen to me a few moment ago....
hahahahaha
how sad i am
its d end
hahahaha

just nak luahkan perasaan
nak lepas stress
pg nie ader JPA nyer final lak

tapi xper laaaa
nak wat mcm maner
salah aku jugak
hahaha

stress giler babiiiiii
baru ingt tuhan biler di timpa masalah
nie la budak2 sekarang
berat2

mybe aku akn berubah jadi baik dah
sal emo 2
hahaha
tgk atas keadaan la
mybe hati jerk yg emosional

bukan luaran
hahahaha
stress!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xperlu komen erk!!!
n jgn tnyer naper tow....
even u are my best frenzzz
judt bygone be bygone

nak lepas aku publish jer post nie
aku dah luper segalanyer
haha
tow ianya xkan berlaku


haahha hahaha
hahahahah hahahahah
hahahhahaha hahahahahah
hahhahahahahahahhahahhhahaha
hahahahahahahahahhahahhahhahaah
hahahahahahahahahahhahahahahaha
hahahahahhahahahahhahahahahaha
hahahahhahahahahhahahahahah
hahahahahhahahahhahah
ahhahahahhahaahh
ahhahahah
hahaha
haha
h


xjadi larrrrr
huh!!!!!!!!!!!
lega sikit
thanxs to my frenz
dyeorg xtow
tapi
aku suka ader member
dari ader awek
hahaahhahahahahaha

frenzs
they are pricelesss

No comments:

Post a Comment